900x500_clipdrop-enhance_1000x600

تامین محصولات Cayman

شرکت یاس ژن نمایندگی اصلی کمپانی Cayman Chem

کمپانی Cayman  در Ann Arbor  ایالت میشیگان آمریکا ،محصولات  لازم  برای  پیشرفت درتحقیقات  سلامت انسان و حیوان را در سراسرجهان  به دانشمندان تقدیم میکند، مواد بیوشیمیایی با کیفیت بالا ،کیت های سنجش ، آنتی بادی ها و  پروتئین ها و نیز خدمات برای سنتز ، توسعه و غربالگری  و روش  کشف دارو  و معرف های با کیفیت استثنایی برای سرطان از جمله خدمات و تولیدات این برند هستند.

شرکت شیمیایی Cayman Chemical توسط دکتر کریک ماکس، بنا شد و واز مرجان‌های طبیعی گورگون به‌عنوان یک منبع تجدید پذیر و اقتصادی قابل‌اعتماد برای تولید پروستاگلاندین ها،استفاده کرد .

مطالعات دقیق بر روی محیط زیست ، این شرکت را سال ۱۹۸۱ به اوج فعالیت کاری خود رساند. این اتفاق زمانی افتاد که یک نمونه هشت پوندی از Plexaura homomalla در نزدیکی Fisherman’s Cay جمع‌آوری شد. مرجان یخ‌زده گورگون به یک آزمایشگاه کوچک در دنور منتقل شد که از آن ۳۰ گرم پروستاگلاندین A2 استخراج شد.

با توجه  به این موفقیت و دیدگاه ارائه پروستاگلاندین های باکیفیت بالا به جامعه تحقیقاتی، آزمایشگاه دکتر ماکس پیشگام در ارائه پنج پروستاگلاندین استاندارد شد

نمایندگی شرکت Cyman n در ایران

شرکت کایمن Cayman Chemical، مواد شیمیایی و بیوشیمی  لازم و ضروری را برای پیشبرد تحقیقات دانشمندان سراسر دنیا،  درزمینۀ سلامت انسان قرار می‌دهد. شرکت Cayman Chemical، کیت‌های سنجش بیوشیمیایی، آنتی‌بادی‌ها و پروتئین‌های نوترکیب را تولید کرده و همچنین در ارائه خدمات سنتز، تجزیه‌وتحلیل ماده شیمیایی، توسعه، غربالگری آزمایش و کشف مواد دارویی نیز موفق عمل نموده. این شرکت، از طریق سرمایه‌گذاری در طرح‌های تحقیقاتی محققان، تولید محصولات نوآورانه خود را کماکان حفظ کرده است.

شرکت Cayman ، تولید شناسگری‌های  مربوط به سرطان ها ، آسیب‌های اکسیداتیو و اپی ژنتیک، علوم اعصاب، التهاب، متابولیسم و بسیاری از خطوط دیگر تحقیقاتی را تولید می‌کند. همچنین شرکتCayman، خدمات سنتز شیمیایی، تجزیه شیمیایی، بیوآنالیز داروها را به جامعه علمی ارائه می‌دهد.

شرکت کایمن در هشت دسته اصلی محصولات خود را  تقسیم بندی کرده است که با کلیک بر روی هر دسته به سایت اصلی شرکت Cayman Chemical مربوط به آن حوزه وارد می شوید:

در سراسر جهان توزیع محصولات شرکت Cayman از طریق آلمان و استونی برای شبکه توزیع اروپایی و از طریق شرکت های متعدد توزیع مستقل هماهنگ شده است.

پس از چندین سال رشد در دنور ، دفتر مرکزی به آن آربور ،میشیگان منتقل شد و اولین آزمایشگاه کامل شیمیایی مصنوعی شرکت Cayman تاسیس شد، از زمان تأسیس  ،شرکت Cayman دائما در حال تامین  طیف گسترده ای از محصولات برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان است ، همچنین در راستای این فعالیت ها لیست خدمات خود را افزایش داده که شامل تولید مواد تشکیل دهنده دارویی فعال ،خدمات تخصصی تحقیقاتی ، توسعه داروهای pre-clinical، و … می باشد.

با تمام این تلاش ها ، همچنان به ریشه و چشم انداز بنیانگذار خود متعهد است و ارائه محصولات ارزان قیمت و با کیفیت بالا و خدمت به جامعه پژوهش محوریت کاری کمپانی کایمن است، از مهمترین شرکتهای تابعه شرکت کایمن می توان به Cayman Pharma ، جمهوری چک , کایمن اروپا ، استونی وBiomol GmbH ، آلمان اشاره کرد

تعهد Cayman به جامعه پژوهشی، حمایت از دانشمندان جوان است. این شرکت برای کمک به کاهش بار هزینه های سفر به کنفرانس ها و چاپ پایان نامه ها، کمک ها و منابع خود را ارائه می دهد.
Cayman افتخار می کند که دستاوردهای دانشمندان را جشن بگیریم که بخشی از کار آنها را با تبلیغ نشریات و پوسترهای ما انجام داده اند.
در حال حاضر این شرکت بیش از 14,097 محصول عرضه می کند و بیش از 400 کارمند و دفاتر توزیعی در بیش از 100 کشور دنیا دارد.

شرکت یاس ژن نمایندگی اصلی شرگت کایمن

شرکت یاس ژن کوثر، نمایندگی فروش محصولات شرکت Cayman در ایران، قادر به واردات و تامین تمامی محصولات شرکت Cayman در کوتاه ترین زمان ممکن با رعایت کلیه پروتکل های دمایی و نگهداری، جهت تحویل به دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و محققان کشورمان می باشد.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *