نمایندگی رسمی شرکت santacruz

تامین محصولات SantaCruz

شرکت یاس ژن نمایندگی اصلی کمپانی SantaCruz

شرکت سانتا کروز اولین تامین کننده محصولات بیوشیمی برای تحقیقات بوده و در حال حاضر بیش از 175،000 محصول بیوشیمی تخصصی را تحت نام تجاری ChemCruz  تولید میکند . این شرکت همچنین مواد شیمیایی عمومی مانند بافرهای آماده شده، مواد شوینده و حلال ها برای استفاده روزمره در آزمایشگاه را تولید میکند.

همچنین شرکت سانتا کروز در ارائه آنتی بادی های اولیه و ثانویه، ویروس های بیان کننده ،siRNA مواد شیمیایی، انواع مواد آنتی میکروبیال و کیت های ایمونولوژی پیشتاز است و امروزه  تحقیقات این شرکت در تولید آنتی بادی های مونوکلونال، مواد شیمیایی و محصولات مرتبط با حوزه CRISPR متمرکز شده است.این شرکت توسعه دهنده محصولات بیولوژیک برای تحقیقات پزشکی بوده و یکی از بزرگترین تامین کنندگان آنتی بادی ها در هم میباشد.

 شرکت بیوتکنولوژی Santa Cruz در سال 1991 توسط دکتر جان استفنسون و همسرش برند استفنسون در سانتا کروز کالیفرنیا تاسیس شد و شروع به ارائه آنتی بادی به جامعه پژوهشی کرد. شرکت فوق، در حال تحقیق و توسعه آنتی بادی های تحقیقاتی است. هدف این شرکت ارائه جامع ترین طیف از آنتی بادی های تحقیقاتی و آنتی بادی های اولیه و ثانویه، ویروس های بیان کننده siRNA، آنتی بادی های اختصاصی فسفو، آنتی بادی های فعال بیولوژیکی و مواد شیمیایی عمومی در همه زمینه های تحقیقاتی است.

در سال 2010، ارائه محصولات بیوشیمیایی شرکت SANTA CRUZ از تعداد چند صد عدد به بیش از 100000 محصول مختلف گسترش یافت. محصولات مرتبط با CRISPR شرکت سانتاکروز در سال 2015 برای بیش از 37،000 موش و ژنهای انسان معرفی شدند. شرکت Santa cruz همچنین در زمینه ارایه خدمات سنتز سفارشی آماده خدمت رسانی می باشد. این شرکت در طول بیست سال گذشته، بر توسعه مداوم آنتی بادی منوکلونال تحقیقاتی،محصولاتبیوشیمی، آزمایشگاهی و محصولات CRISPR متمرکز شده است.

شرکت SANTA CRUZ سانتا کروز طیف گسترده ای از محصولات در حمایت از تحقیقات پروتئومیکس ارایه می دهد. نام تجاری UltraCruz شامل تجهیزات آزمایشگاهی رایج مورد استفاده در هر دو زمینه تولید و تحقیق است. خط تولید UltraCruz شامل مواردی از قبیل غشاها، دستکش ها و نوارهای فیلتر و همچنین یک خط تولید جامع از محصولات پلاستیکی شامل صفحات چند صفحه ای، لوله سانتریفیوژ، مخروطی ها و ظروف است

نمایندگی رسمی کمپانی SantaCruz

شرکت SantaCruz در پنچ دسته اصلی محصولات خود را ارائه میدهد که با کلیک بر روی هر دسته به سایت اصلی شرکت SantaCruz هدایت می شوید.

آنتی بادی کمپانی SantaCruz:

بیش از 8،300 تا از معروف ترین آنتی بادی های کنژوگه Immuno Cruz Conjugates تولید شده توسط سانتاکروز است که شامل کد مربوطه:

AC ، HRP ، PE ، FITC ، Alexa Fluor 488 ، 546 ، 594 ، 647 ، 680 و 790 که برای وسترن بلات مستقیم ، و برنامه های رنگ آمیزی به کار میروند و  نیاز به آنتی بادی ثانویه را از بین می برد.

ترکیبات اضافی نیز برای بسیاری از آنتی بادی ها از جمله :

Biotin – TRITC – PE-Cy5 – PE-Cy7 – APC – APC-Cy7 – Alexa Fluor 405 ، PerCP – PerCP – Cy5.5 در دسترس هستند

مواد شیمیایی کمپانی SantaCruz:

کمپانی SantaCruz در زمینه مواد شیمیایی نیز دارای مهار کننده های پروتئین، فعال کننده های پروتئین ،آنتی بیوتیک ها کربوهیدرات ها و لیپیدها، بافرها،محصولات آنتی میکروبی (ضد قارچ، ضد باکتری ، ضد پروتوزوئر، ضد ویروس و…) نوکلئوتید ،پپتید، پروتئین، آمینواسید، محلول های استاندارد شیمیایی، معرف های کشت سلولی،سلول های بنیادی، معرف های مهار کننده ،پروب ها رنگ ها لیبل ها و بسیاری از این قبیل را تولید می کند ، همچنین دارای برخی لوازم آزمایشگاهی همانند انواع پلیت های کشت سلولی و پتری، لوازم کشت سلولی،پارافیلم ،غشاهای نیتروسلولوزی ،دترجنت ها و … می باشد.

شرکت یاس ژن کوثر، نمایندگی فروش محصولات شرکت Santa Cruz در ایران، قادر به واردات و تامین تمامی محصولات شرکت Santa Cruz در کوتاه ترین زمان ممکن با رعایت کلیه پروتکل های دمایی و نگهداری، جهت تحویل به دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و محققان کشورمان می باشد.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *