نمایندگی رسمی شرکت thermofisher

تامین محصولات ThermoFisher

شرکت یاس ژن نمایندگی اصلی کمپانی Thermo Fisher

کمپانی ThermoFisher یک شرکت توسعه  و تولید  محصولات بیوتکنولوژی آمریکایی است که در سال 2006 از ادغام دو شرکت Thermo Electron  و Fisher Scientific تاسیس شده است.

هدف اصلی این شرکت بنا بر آنچه مشخص است کمک به مشتریان خود برای ایجاد جهانی سالم تر، تمیزتر و ایمن‌تر است. با این حال محققان این مجموعه در حال سرعت دادن به تحقیقات علوم طبیعی، حل کردن چالش های پیچیده تحلیلی زیستی ، بهبود بخشیدن به تشخیص بیماری و درمان بیمار یا در حال افزایش محصولات در آزمایشگاه می باشند.

شرکت ترموساینتیفیک، بر روی تولید لوازم آزمایشگاهی، مواد شیمیایی و خدمات مورداستفاده در حوزه سلامت، تحقیقات و آموزش فعالیت دارد. در حال حاضر محصولات این کمپانی، بانام تجاری ترمو ساینتیفیک Thermo Scientific و فیشر ساینتیفیک Fisher Scientific به فروش می‌رسد. طبق آمار، ۴۶ درصد،۲۰ درصد و ۳۴ درصد از فروش این شرکت به ترتیب در حوزه‌های علوم زیستی، مراقبت‌های بهداشتی و در صنعت/محیط‌زیست است.

کمپانی ThermoFisher در شش برند اصلی محصولات خود را ارائه میدهد که به تفکیک معرفی شده اند:

کمپانی ThermoFisher در سیزده دسته اصلی محصولات خود را ارائه میدهد که با کلیک بر روی هر دسته به سایت اصلی شرکت Thermo Fisher Scientific هدایت می شوید.

محصولات محبوب کمپانی ترموفیشر  نیز به این صورت دسته بندی می شود :

Gene expression analysis
MicroRNA analysis
Genotyping
Primers & probes

Primary Antibodies
Secondary Antibodies
Flow Cytometry Antibodies
ELISA Kit

PCR
Real-timePCR
Cloning
RNAi
Genomeediting
Sequencing

GeneArt Custom Gene Synthesis is a reliable and cost-effective method for obtaining custom DNA constructs with 100% sequence accuracy.

Cell culture tubes
Cell culture dishes
Cell culture flasks
Cell culture plates
Cell culture inserts
Cell culture imaging

در فوریه ۲۰۱۵، ترمو ساینتیفیک اعلام کرد که سهام شرکت Advanced Scientifics را به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار خریداری کرد. در ژوئن ۲۰۱۵، سهام شرکت آلفا ایسر Alfa Aesar توسط کمپانی ترمو با مبلغ ۴۰۵ میلیون دلار خریداری شد. در تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۱۶، ترمو فیشر ساینتیفیک Thermo Fisher Scientific اعلام کرد سهامی شرکت Affymetrix را با حدود ۱٫۳ میلیارد دلار خریداری کرده است.

شرکت ترمو فیشر، از طریق برندهای Gibco، Invitrogen، Fermentas، Alfa Aesar، Applied Biosystems، Acros Organics یک مجموعه پیشرفته و بی نظیر بیوتکنولوژی در ارائه محصولات و خدمات جامع با کیفیت است . شرکت ترمو ساینتیفیک تحقیقات علوم زیستی را سرعت بخشیده و چالشهای پیچیده موجود درحوزه درمان و تشخیص را حل می نماید.

شرکت یاس ژن کوثر، نمایندگی فروش محصولات شرکت Thermo Fisher در ایران، قادر به واردات و تامین تمامی محصولات شرکت Thermo Fisher در کوتاه ترین زمان ممکن با رعایت کلیه پروتکل های دمایی و نگهداری، جهت تحویل به دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و محققان کشورمان می باشد.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *