کلسمید

کلسمید KaryoMAX Colcemid

KaryoMAX Colcemid Solution in PBS

 کلسمید KaryoMAX Colcemid در PBS یک محلول N-desacetyl-N-methylocolchicine (Colcemid™)    با چگالی 10میکروگرم در میلی لیتر است. کلسمید KaryoMAX Colcemid در   سالین بافر فسفات (PBP ) ساخته شده است. از آن برای مهار سلول‌ها در متافاز استفاده می‌شود تا کروموزوم‌ها را بتوان برای مطالعات سیتوژنتیک و روش‌های تشخیصی آزمایشگاهی جدا کرد.

در مطالعات سیتوژنیک محققان  به بررسی کروموزوم برای بررسی عملکرد سلول با استفاده از  ساختار و کاریوتیپ میپردازند.

 کلسمید KaryoMAX Colcemid از تشکیل دوک در طول میتوز جلوگیری می کند و باعث توقف متافاز می شود(بررسی کروموزوم). مکانیسم اثر مشابه کلشی سین است، اما سمیت کمتری در پستانداران دارد.

تروموفیشر تولیدکننده و سازنده کلسمید KaryoMAX Colcemid به طوری که ساخت و سیستم کیفیت محلول Gibco® KaryoMAX® Colcemid™ در PBS در یک مرکز سازگار با cGMP، واقع در جزیره گراند، نیویورک، ساخته شده است. این مرکز در سازمان غذا و دارو به عنوان تولید کننده تجهیزات پزشکی ثبت شده است و دارای گواهینامه ISO 13485 است. برای استفاده تشخیصی در شرایط آزمایشگاهی. مشخصات فنی نوع محصول رسانه آنالیز کروموزوم عقیمی استریل فیلتر شده شرایط حمل و نقل  به صورت دمای اتاق و خط تولید KaryoMAX   و فرم  ان به شکل مایع است و  ماندگاری ان 18 ماه و  نوع معرف ان  نمک فسفات بافر و  نوع سلول  که برای ان استفاده میشود پستانداران و دسته تحقیقی ان  تحقیقات بالینی، Ph ان 6 تا 8  است .

این محصول را میتوانید با تضمین اصالت از شرکت یاس ژن کوثر خریداری کنید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *