نام فارسی محصول : دستگاه ترمال سایکلر وریتی  (پی سی آر)

Product name : Veriti™ 96-Well Thermal Cycler

Company : Applied Biosystem

ترمال سایکلر سریع Veriti توسط کمپانی Applied Biosystems ارائه شده است. در این دستگاه بلاک های VeriFlex قابل کنترل اضافه شده است که دارای ۶ بلاک دمایی مستقل است که کنترل دقیق بهینه سازی PCR را ممکن می سازد. علاوه بر این صفحه نمایش لمسی رنگی، تنظیم و استفاده از ترمال سایکلر وریتی ۹۶ خانه را آسان کرده است. تنظیمات انتخابی برای روش های PCR سریع یا استاندارد تعبیه شده است تا انعطاف پذیری برای کوتاه کردن زمان سیکل PCR فراهم شود. دستگاه ترمال سایکلر Veriti دارای بلاک قالب 0.1 ml است که باعث صرفه جویی در زمان و مواد مصرفی شماست.

  • نوآوری بلاک VeriFlex بهینه سازی دقیق PCR و ران ۶ آزمایش مجزا در یک زمان را فراهم میکند.
  • ۶ ناحیه دمایی برای بهبود بخشیدن PCR به آسانی
  • حالت سریع و استاندارد شما را قادر به براورده کردن نیاز های PCR حال حاضر و در آینده می کند.
  • رابط کاربری گرافیکی آسان با صفحه نمایش ۶.۵ اینچ
  • قابلیت انتقال پروتکل آسان از یک ترمال سایکلر وریتی به دستگاه دیگر از طریق USB
  • کاهش زمان سیکل PCR هنگام استفاده از رمپ ریت سریعتر.
  • قابلیت Veritlink و مدیریت نرم افزار از راه دور، این امکان را میدهد تا از راه دور بیش از ۵۰ ترمال سایکلر را از طریق کامپیوتر شخصی یا گوشی متصل به اینترنت مدیریت کنید .          

بلاک های وریفلکس ترمال سایکلر Veriti با عملکرد پیشرفته:

دستگاه وریتی ۹۶ خانه برای کارایی پیشرفته در PCR به نواوری بلاک های وریفلکس مجهز شده است. ۶ بلاک PELTIER مجزا با قابلیت حداکثری تطبیق پذیری و انعطاف پذیری و دو مزیت کلیدی:
۱.بهینه سازی PCR: هر بلاک می تواند روی یک دمای خاص تنظیم شود که برای کنترل دقیق بهینه سازی PCR ایده آل است.
۲. ران کردن تعداد آزمایشات بیشتر در یک‌ زمان: ۶ بلاک Peltier میتواند برای ران کردن همزمان نمونه ها با دمای اتصال متفاوت نیز استفاده شود.
با این کارکرد پیشرفته دستگاه ترمال سایکلر Veriti با بلاک Veriflex یک ترمال سایکلر ایده ال برای هر ازمایشگاه است.

ترمال سایکلر Veriti

صفحه لمس قابل کنترل :

با رابط کاربری دستگاه ترمال سایکلر Veriti قدرتمند و در عین حال ساده است. صفحه نمایش لمسی ۶.۵ اینچ و رنگی می باشد. بزرگ بودن صفحه نمایش، پروفایل دمایی را به خوبی نشان میدهد . تنظیمات و حرکت بین منوهای دستگاه ترمال سایکلر Veriri به قلم یا موس نیازی ندارد.

ترمال سایکلر Veriti

تنظیمات سریع، نتایج سریع ترمال سایکلر Veriti:

سیستم وریتی دو گزینه متفاوت برای منو متود را داراست.
برای تنظیم سریع کافی ست گزینه Pre-Programmed Method را برای ران انتخاب کنید. اگر ترجیح میدهید روش خود را به دستگاه برنامه بدهید به راحتی مرحله ای که می خواهید تنظیم کنید را لمس کرده و با استفاده از صفحه کلید لمسی، سیکل های دمایی خود را وارد کنید. بعد از کامل کردن تنظیمات گزینه ذخیره سازی روش خودرا در حافظه دستگاه یا کارت حافظه و USB در دسترس شماست.

کنترل زمان :

هر زمان نیاز هست سریع تر با دستگاه کار کنید.
با دستگاه ترمال سایکلر Veriti شما دو دستگاه ترمال سایکلر در یک دستگاه خواهید داشت. یک ترمال سایکلر استاندارد با قابلیت بهتر از گرادیان، و یک ترمال سایکلر سریع. بنابراین اگر نیاز به ران PCR در کوتاهترین زمان دارید این دستگاه با انعطاف بالا به حالت سریع وارد می شود.

ترمال سایکلر Veriti