ترمال سایکلر miniamp

نام فارسی محصول : دستگاه ترمال سایکلر مینی امپ  (پی سی آر)

Product name : MiniAmp™ Thermal Cycler #A37834

Company : Applied Biosystem

دستگاه ترمال سایکلر MiniAmp دستگاه کوچک ، دقیق و اقتصادی است که برای تامین نیاز آزمایشگاه شما به ترمال سایکلر طراحی شده. ترمال سایکلر MiniAmp دارای صفحه نمایش لمسی ۵ اینچ و رنگی است که کار با دستگاه را آسان می کند. همچنین میتواند به اپلیکیشن کانتکت ، متصل شده و شما آزادانه و ایمن روش های خود را در گوشی یا دسکتاپ کامپیوتر طراحی و بارگذاری کنید.

بعاد متناسب ترمال سایکلر MiniAmp :

با ابعاد 20 در 40 سانتی متر شما میتوانید ترمال سایکلر MiniAmp  را در هرکجایآ زمایشگاه قرار دهید و باتوجه به جریان هوای جلو به عقب امکان قرار دادن سایر یونیت ها و تجهیزات فراهم شده تا فضای کاری بیشتری روی بنچ در دسترس باشد.

صفحه نمایش لمسی رنگی ۵اینچ:

به منظور تسهیل برنامه دهی و آموزش کاربران جدید
اتصال به وای فای و اپلیکیشن کانکت کمپانی ترمو فیشر، از طریق این قابلیت به راحی از با گوشی یا کامپیوتر شخصی خود روش PCR خود را طراحی و بارگذاری میکنید.

بهبود کارایی با دسترسی از راه دور به ترمال سایکلر MiniAmp:

مینی امپ یک دستگاه با قابلیت اتصال به فضای ابری ست که این اجازه را به کاربر می دهد تا به صورت ایمن و خصوصی با استفاده از اکانت خود در اپ کانکت در هر مکان و زمان به دستگاه دسترسی داشته باشید.
از این طریق می توانید:
پروتکل ها را طراحی و به اشتراک بگذارید
به دستگاه برنامه زمابندی بدهید
ران را شروع یا متوقف کنید
وضعیت ران را چک کنید
تنظیم از این طریق اسان بوده و حساب کاربری شما دارای ۱۰ گیگا بابت فضای خالیست

تفاوت اصلی MiniAmp با MiniAmp Plus

تفاوت اصلی بین سیکلر حرارتی MiniAmp Plus و Thermal Cycler MiniAmp در بلوک است. چرخه حرارتی MiniAmp دارای یک بلوک همدما است، در حالی که MiniAmp Plus Thermal Cycler برای بهینه سازی PCR ارتقاء به بلوک VeriFlex را ارائه می دهد.

ترمال سایکلر MiniAmp