سرم جنین گاوی (FBS) شرکت یاس ژن کوثر

نام فارسی محصول : سرم جنین گاوی 

Product Name : Fetal Bovine Serum (FBS)  

Catalog number : FB-1001

Company : Biosera

سرم جنین گاوی (FBS) از خون کامل لخته شده به دست می آید که از طریق سوراخ قلب جنین گاو جمع آوری می شود. خون بلافاصله سانتریفیوژ شده و سرم آن برای انتقال به مراکز درمانی ما فریز می شود. پس از دریافت در کارخانه فرآوری، سرم ذوب شده، از نظر قابل قبول بودن آزمایش می شود، جمع آوری شده و از سه فیلتر استریلیزاسیون ۱۰۰ نانومتری (۰.۱ میکرومتر) عبور می کند. سرم با فرآیند پر کردن آسپتیک بطری می شود.

سرم جنین گاوی (FBS) شرکت یاس ژن کوثر

قابلیت ردیابی کامل سرم جنین گاوی (FBS)

سرم جنین گاوی (FBS)، قابلیت ردیابی کاملی وجود دارد. سیستم برچسب‌گذاری کامپیوتری بوده و برای شفافیت بین سری‌ها طراحی شده‌است. هر سری در طول فرآیند، تولید و تا بسته‌بندی نهایی تحت نظارت قرار می‌گیرد. منشأ جغرافیایی در گواهی آنالیز که هر محموله سرم خون جنین گاو را همراهی می‌کند، ذکر شده‌است.

کنترل کیفیت

تمام سرم‌ها به‌طور دقیق برای استریلی، مایکوپلاسماها، ویروس‌ها (BVD، IBR و PI3) آزمایش می‌شوند. همچنین توانایی هر سری برای پشتیبانی از رشد سلولی در شرایط آزمایشگاهی، کارایی پلیت‌دهی و کارایی کلون‌سازی روی رده‌های سلولی زیر مورد سنجش قرار می‌گیرد: HeLa، L929، SP2 / O-AG14، MRC-5. سرم‌های دارای گواهی و گواهی‌شده به‌طور ویژه تحت آزمایش‌های اضافی از جمله اندوتوکسین، اجزای شیمیایی، الکتروفورز پروتئین و ایمونودیفیوژن شعاعی قرار می‌گیرند.

بیماری جنون گاوی گاوی (BSE)

گاوهای ماده با منشأ اروپایی قبل از فرآیند مطابق با مقررات اروپا ۹۹۹/۲۰۰۱ برای بیماری BSE آزمایش می‌شوند.

آزمایش ویروس:

سرم جنین گاوی (FBS) برای موارد زیر آزمایش می‌شوند:

  • اسهال ویروسی گاوی (BVD)
  • عوامل سیتوپاتوژن مانند: رینوتراکئیت عفونی گاوی (IBR) / BHV-1
  • عوامل هم‌جذب‌کننده مانند: پارainfluenza نوع ۳ (PI3)

آزمایش سرم‌ها با تلقیح به سلول‌های پذیرنده انجام می‌شود. آشکارسازی برای پستی‌ویروس‌ها با ایمونوفلورسانس انجام می‌شود. عوامل سیتوپاتوژن و عوامل هم‌جذب‌کننده با مشاهدات میکروسکوپی شناسایی می‌شوند.

حجم: ۱۰۰ میلی‌لیتر / ۵۰۰ میلی‌لیتر

استریلی: فیلتر استریل‌شده

نگهداری: ۲0- درجه سانتیگراد

حالت: یخ‌زده

عمر مفید: ۶۰ ما

سرم جنین گاوی (FBS) با استفاده از رده‌های سلولی زیر آزمایش می‌شوند تا از قابلیت پشتیبانی آن‌ها از رشد سلولی اطمینان حاصل شود:

  • HeLa – سلول سرطانی/انسانی
  • L929 – فیبروبلاست-موشی / به عنوان ماکروفاژ
  • SP2/0-AG14 – موشی/ لنفوم
  • MRC-5 – سلول ریه انسان