فروش ریل تایم QuantStudio™ 5 در شرکت یاس ژن

نام فارسی محصول : ریل تایم  کوآنت استادیو  5

Product name : QuantStudio Real-Time 5 PCR System

Catalog number : A28569 

Company : Applied Biosystems

ریل تایم QuantStudio 5 کمپانی Applied Biosystems برای کاربرانی طراحی شده است که به یک سیستم PCR با قیمت مناسب، کاربری آسان و بدون افت در عملکرد و کیفیت نیاز دارند. نرم افزار ساده شده Design and Analysis برای کاربران مبتدی و باتجربه ایده‌آل است. سیستم ریل تایم QuantStudio 5 در صورت اتصال به iConnect، پلتفرم ابری کمپانی ترمو فیشر، امکان دسترسی به داده‌های شما را در هر مکان و هر زمانی که بخواهید فراهم می‌کند. این سیستم با استفاده از فناوری اثبات‌شده OptiFlex (شامل شش کانال کوپل شده و LED سفید) و شش ناحیه دمایی مستقل Veriflex، دقت و حساسیت داده‌ها را برای طیف وسیعی از کاربردهای ژنومی بهبود می‌بخشد.

ویژگی های ریل تایم QuantStudio 5 عبارتند از:

  • فناوری اثبات‌شده‌ی OptiFlex (شش کانال جدا از هم/ ۲۱ ترکیب فیلتر با LED سفید) برای دستیابی به نتایج قابل اعتماد
  • مدیریت حساب کاربری، قفل کردن جریان کاری (workflow) و ویژگی‌های مکث (Pause) برای کنترل بیشتر روی داده‌های آزمایش
  • دارا بودن ویژگی‌های نرم‌افزاری داخلی برای پشتیبانی از انطباق با دستورالعمل‌های بخش ۱۱ CFR ۲۱
  • نرم‌افزار امن ابری که قابلیت دسترسی و گزینه‌های ذخیره‌سازی بیشتری را فراهم می‌کند
  • نرم‌افزار ساده‌ی دستگاه با صفحه‌ی لمسی تعاملی برای سهولت بیشتر در استفاده
  • قابل‌استفاده با پلیت‌های ۹۶ چاهه ۰.۲ میلی‌لیتری یا ۰.۱ میلی‌لیتری

مشخصات فنی ریل تایم QuantStudio 5

فرمت بلاکغیر قابل تعویض
تعداد 96-well Plate
مدل اصلی QuantStudio™
نوع نمایشگر لمسی
حجم (متریک) نمونه بلوک حرارتی 0.2 ml

iConnect یک پلتفرم امن برای دانشمندان جهت ذخیره، تحلیل و به اشتراک گذاری داده ها فراهم می کند. شما می توانید مستقیما از دستگاه خود و یا از طریق هر مکانی که به اینترنت دسترسی دارید، داده ها را آپلود کنید. ماژول های تحلیل qPCR کمپانی Applied Biosystems درون iConnect ابزارهای نرم افزاری تحت وب، منعطف، سریع و ساده برای استفاده هستند.

کاربری آسان ریل تایم QuantStudio 5

سیستم ریل تایم QuantStudio 5  بدنه ای جمع و جور دارد، از قبل در کارخانه کالیبره شده است و در بسته بندی کاربرپسند ارائه می شود تا نصب سریع و ساده ای برای استفاده فوری داشته باشد. صفحه نمایش لمسی تعاملی یک تجربه کاربری مدرن را ارائه می دهد و نرم افزار ساده دستگاه همراه با قالب های پیش بهینه شده پروتکل به کاربران در هر سطح مهارتی اجازه می دهد تا به سرعت راه اندازی و اجرای آزمایش را آغاز کنند.

فروش ریل تایم QuantStudio™ 3 در شرکت یاس ژن

گزینه های نرم افزار طراحی و تحلیل ریل تایم QuantStudio 5:

۱. نرم افزار ابری QuantStudio Design and Analysis:

  • از پیکربندی سیستم مبتنی بر وب با کامپیوتر PC یا MAC پشتیبانی می کند.
  • نرم افزاری ساده برای بهبود قابلیت استفاده و زمان پاسخگویی.
  • امکان دسترسی امن به داده های شما را هر زمان و هر مکان از طریق فضای ابری فراهم می کند.
  • بدون نیاز به نصب نرم افزار، بدون لایسنس و بدون نیاز به بروزرسانی نسخه ها.

۲. نرم افزار دسکتاپ QuantStudio Design and Analysis:

  • از پیکربندی سیستم رایانه ای هم مکان سنتی بر روی سیستم عامل ویندوز ۱۰ پشتیبانی می کند.
  • نرم افزاری ساده برای بهبود قابلیت استفاده و زمان پاسخگویی.
  • بدون نیاز به خرید لایسنس

کنترل کامل ریل تایم QuantStudio 5

سیستم QuantStudio 5 با دارا بودن ویژگی‌های نرم‌افزاری داخلی برای پشتیبانی از انطباق با دستورالعمل‌های بخش ۱۱ CFR ۲۱، مدیریت حساب کاربری، قفل کردن جریان کاری (workflow) و ویژگی‌های مکث (Pause)، کنترل بیشتری را بر روی داده‌های آزمایش به کاربران ارائه می‌دهد.

نتایج عملکرد مولتی‌پلکس قابل اعتماد

دقت بالای داده‌های بین چاه‌ها (well-to-well) و بین دستگاه‌ها (instrument-to-instrument) با فناوری OptiFlex به دست می‌آید. این فناوری در سیستم ۹۶ چاهه، شامل شش کانال جدا از هم برای فیلترهای برانگیختگی (excitation) و نشر (emission) است که در مجموع ۲۱ ترکیب فیلتر را به همراه LED سفید ارائه می‌دهد.

تجزیه و تحلیل حساس داده‌ها ریل تایم QuantStudio 5

با استفاده از این سیستم قادر خواهید بود تغییرات کم‌دامنه (تا ۱.۵ برابری) در مقدار هدف (target quantity) را در واکنش‌های تک‌پلکس (single-plex) تشخیص دهید و به دامنه‌ی دینامیکی خطی ۱۰ لگاریتمی دست پیدا کنید.

قابلیت تطبیق‌پذیری بالا در کاربردها ریل تایم QuantStudio 5

پروتکل‌های ساده و بهینه‌شده، آزمایش‌ها و معرف‌های قابل‌اعتماد، و نرم‌افزار کاربرپسند برای طیف وسیعی از کاربردها از جمله بیان ژن، تنوع ژنتیکی، تنظیم ژن و موارد دیگر در دسترس است.

فروش ریل تایم QuantStudio™ 3 در شرکت یاس ژن

اندازه‌گیری دقیق با تفکیک 1.5 برابری

مجموعه داده‌های غنی‌تر را با تفکیک 1.5 برابری کشف کنید. داده‌ها خوشه‌های متمایزی را نشان می‌دهند که نشان‌دهنده تفکیک 2 برابری و 1.5 برابری در سیستم QuantStudio 7 Pro با اطمینان 99.9% هستند، که معادل سایر پلتفرم‌های Applied Biosystems است.

فروش ریل تایم QuantStudio™ 3 در شرکت یاس ژن

صفحه نمایش لمسی کاربرپسند

استفاده از سیستم‌های QuantStudio از راه‌اندازی آسان تا نظارت بر واکنش‌های RT-PCR در زمان واقعی را برای شما فراهم می‌کند. رابط کاربری گرافیکی این سیستم‌ها، استفاده از آن‌ها را ساده کرده و وضعیت آزمایش را به راحتی قابل درک می‌کند.

فروش ریل تایم QuantStudio™ 3 در شرکت یاس ژن

نرم افزار قدرتمند و کاربرپسند

نرم افزار Design and Analysis 2 برای ایجاد و ویرایش تنظیمات اجرایی qPCR برای انواع مختلف دستگاه طراحی شده است. این نرم افزار امکان تحلیل داده های تک صفحه ای برای CT، منحنی استاندارد، تعیین مقدار نسبی، ژنوتیپینگ و وجود/عدم وجود ژن مورد نظر را ارائه می دهد

فروش ریل تایم QuantStudio™ 3 در شرکت یاس ژن

بهینه‌سازی چندگانه همزمان

اکثر سیستم‌های QuantStudio با فرمت بلوک 96 چاه، از فناوری VeriFlex بهره می‌برند که کنترل دمای مستقل و دقیقی را در هر ناحیه (زون) ارائه می‌دهد. بلوک‌ها حاوی سه یا شش ناحیه VeriFlex هستند. هر ناحیه می‌تواند دمای متفاوتی داشته باشد و به این ترتیب امکان بهینه‌سازی دمای چندگانه را در یک اجرای واحد فراهم می‌کند.

فروش ریل تایم QuantStudio™ 3 در شرکت یاس ژن

دسترس‌پذیری، تحلیل و اشتراک‌گذاری 

با نرم‌افزار مبتنی بر مرورگر وب که توسط پلتفرم ابری Connect ما پشتیبانی می‌شود، می‌توانید آزمایش‌های خود را از راه دور مانیتور کنید، به سرعت مجموعه داده‌های پیچیده را تجزیه و تحلیل کنید، نتایج را در یک فضای امن ذخیره کنید و به طور ایمن آن‌ها را به صورت آنلاین با همکاران در سراسر دانشگاه و سراسر جهان به اشتراک بگذارید.

فروش ریل تایم QuantStudio™ 3 در شرکت یاس ژن

فرمان صوتی

امکان برقراری ارتباط با دستگاه‌ها از طریق فرمان صوتی بسیار مورد قدردانی قرار می‌گیرد، زیرا معمولاً کاربر هنگام کار با دستگاه، وسایلی در دست دارد یا از دستکش استفاده می‌کند و غیره.