کیت انکسین v

نام فارسی محصول : کیت انکسین وی 

Product name : Annexin V-FITC kit

SKU : AnxF100

Company : MabTag 

FITC Label
Flow cytometry, no others testedApplication
0.1 % BSA in PBS. Preservative: 0.09 % w/v sodium azideBuffer
 0.25ml (= 50 tests)Volume
ready to use; 2.5µl = 1 testPreparation
Upon arrival store at 2 – 8 °C.Storage

If stored properly reagent will be stable for 12 months

For research use only. Not for use in diagnostic procedures

عملکرد کیت انکسین وی Annexin V :

کیت تشخیص آپوپتوز Annexin V MabTag برای تجزیه و تحلیل سریع مراحل مختلف آپوپتوز و مرگ سلولی در سوسپانسیون های تک سلولی طراحی شده است.

در کیت انکسین وی  Annexin V به طور خاص به فسفاتیدیل سرین (PS) که در سمت داخلی غشای سیتوپلاسمی در سلول های دست نخورده قرار دارد متصل می شود. اما پس از شروع آپوپتوز، PS به سرعت به سمت بیرونی غشای سیتوپلاسمی منتقل می‌شود، جایی که تصور می‌شود نقش مهمی در شناسایی ماکروفاژ بازی می‌کند، بنابراین به سلول‌های آپوپتوز اجازه می‌دهد به سرعت فاگوسیتوز شوند.

اتصال انکسین V به PS وابسته به Ca2 + است و بنابراین، یک بافر واکنش خاص حاوی Ca2 + در طول فرآیند اتصال مورد نیاز است. در غلظت های پایین PS، نسبت اتصال هشت مولکول انکسین V به یک PS گزارش شده است که انکسین V-کونژوگه را برای شناسایی تغییرات غشایی مرتبط با رویدادهای آپوپتوز اولیه مشخص میکند.

در اواخر آپوپتوز / نکروز سلول ها یکپارچگی غشاء خود را از دست می دهند که اجازه می دهد انکسین V بیشتر به PS واقع در غشای سلولی داخلی متصل شود. بنابراین، کیت تشخیص آپوپتوز Annexin V MabTag حاوی یک رنگ زنده مانند پروپیدیوم یدید (PI) است. این رنگ حاوی DNA فقط می تواند غشاهایی را عبور دهد که یکپارچگی خود را از دست داده اند و بنابراین، امکان تشخیص سلول های آپوپتوز اولیه (Annexin V+/PI-) از سلول های آپوپتوز/نکروز دیررس (Annexin V+/PI+) را فراهم می کند

کیت انکسین وی